sobota, 14 maja 2011

Nowy odcinek obwodnicy Zamościa już powstaje

Ruszyły prace przy budowie kolejnego odcinka obwodnicy Zamościa. Obecnie prace odbywają się jeszcze poza jezdnią, wkrótce jednak nleży liczyć się z poważnymi utrudnieniami w ruchu.

Nowy odcinek obwodnicy powstawać będzie od skrzyżowania z ulicą Starowiejską do skrzyżowania z ulicą Hrubieszowską.

Powstaną dwa nowe ronda - jedno u zbiegu ulic Legionów, Hrubieszowskiej i alei Jana Pawła II drugie na skrzyżowaniu ulic Legionów i Zamoyskiego.

Źródło: nauka jazdy w Zamościu

1 komentarz:

  1. Akurat ja jestem zdania, że samo korzystanie z szybkich dróg jest czymś bardzo fajnym i ja oczywiście również bardzo dużo jeżdżę. Jakiś czas temu miałam okazję również wzywać pomoc drogową https://pomocdrogowagdansk.pl/ która uratowała mnie z opresji jaką było nagłe zatrzymanie się samochodu.

    OdpowiedzUsuń