niedziela, 15 stycznia 2012

Egzamin na prawo jazdy w Zamościu - kurs w Lublinie, zamieszkanie w Anglii

...czyli wrażenia z egzaminu na prawo jazdy.

Poniżej fragment opisu egzaminu na prawo jazdy który odbył się w Zamościu.

Na początek to mega dzięki za pomoc dla Waszej szkoły.

Jeśli chodzi o egzamin to rozpoczął się dla mnie strasznie . Nawet nie zdawałam sobie jak byłam zestresowana jak wsiadłam do auta to ręce i nogi miałam jak z waty zero czucia . Przy pierwszym podejściu do łuku już przy cofaniu na prostej zbliżyłam się blisko linii i się zatrzymałam i wtedy było mi już wszystko jedno stres minął . Dzięki temu za drugim podejściem łuk poszedł jak z płatka i górka to był pikuś.


Ten egzaminator jak przyjechaliśmy na bazę i wyciągnął swój zeszyt to od rana miał chyba z 15 negatywów ja byłam jako pierwsza w tym dniu pozytyw nie zdane aż się przestraszyłam jak to zobaczyłam.

Całość opisu na forum nauki jazdy w Zamościu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz