piątek, 23 listopada 2012

Trasa egzaminacyjna w Zamościu - opis i mapka

Poniżej przebieg trasy egzaminu na prawo jazdy.

Wynik: Negatywny: najechanie na krawężnik :(

"Wyjechałem z WORD-u w prawo na Altanową, następnie skręt w lewo na Sienkiewicza, skręt w prawo na Promienną, skręt w prawo na Lipską, cały czas prosto, skręt na ulicę Montwiłła (2 razy tędy jechałem na egzaminie) później skręt w lewo na Narutowicza skręt w lewo na Żdanowską na rodzie zawróciłem, cały czas prosto (Żdanowska, Okopowa) na rondzie w lewo na Łukasińskiego w prawo na Piłsudskiego następnie w lewo na Sadową, następnie skręciłem na Studzienną, gdzie zawróciłem (wjazd) następnie miałem skręcać w lewo na Sadową(tutaj też zrobiłem błąd- wjechałem na prawy pas, a miałem od razu skręcić w lewo i przejechałem po ciągłej)z Sadowej skręciłem w lewo na Dzieci Zamojszczyzny trochę dalej na Dzieci Zamojszczyzny miałem zatrzymanie w wyznaczonym miejscu(chyba zatoka autobusowa- po prawej stronie) jechałem cały czas prosto i zawróciłem na tym radzie czy skrzyżowaniu o ruchu okrężnym cały czas prosto następnie skręt w prawo na Królowej Jadwigi, gdzie oblałem.

Podejrzewam że zaparkował bym na ulicy Podgroble dalej na Szczebrzeską, Męczenników Rotundy i na Altanową. Może uda się następnym razem. :)"


Pokaż Egzamin 11 na większej mapie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz